Flyttefirma - find det rette

Står du overfor en eventuel flytning, og er i tvivl om hvilken flyttevirksomhed du skal vælge? Læs med her på blogindlægget, og få relevant information og gode råd til at finde det flyttefirma som passer bedst til dine behov og ønsker.

Privat eller erhverv

Før du begynder din proces med at vælge virksomhed, skal du først vurdere nogle forskellige ting. Her kan du starte med at vurdere om din flytning er privat eller erhverv. Dette er altså essentielt, da der er forskellige ydelser og services ved de 2 forskellige typer af flytning. Derfor er det en god ide at få dette fastlagt så hurtigt som muligt, og før processen begynder med at finde virksomhed.

Der er mange flyttefirmaer i Danmark, og hvert firma har hver deres tillægsydelser og forskellige services som skiller dem ud fra hinanden. På den måde kan man være sikker på at alle ens behov og ønsker bliver opfyldt, hvis man finder frem til det helt rette flyttefirma for en.

Ved en erhvervsflytning kan det fx blive aktuelt at fremskaffe en lift, hvis der er tale om en kontorbygning på en høj etage. Her skal man altså finde en virksomhed som tilbyder denne service. Ydermere kan der være firmaer som tilbyder nedpakning og afmontering, affaldscontainere, pakkeanvisninger mm. Man kan altså ved en grundig undersøgelse, finde frem til netop det firma som har mulighed for at opfylde alle ens behov og ønsker.

Mange af de samme ydelser og services gør sig som regel også gældende under en privatflytning.

Få et tilbud på 24 timer

Vores samarbejdspartnere vender typisk tilbage på din henvendelse inden for 24 timer. Udfyld formularen og bliv kontaktet!


    Opbevaringskasser

    Opbevaring

    Opbevaring kan være essentielt under en flytning. Her får man mulighed for at opbevare sine ejendele imens flytningen finder sted, og i nogle tilfælde, også efter flytningen har fundet sted. Dette kan være en god ide for dig, som måske skal flytte i noget mindre, og hvor der ikke er plads til alle dine ejendele. 

    Mange flyttefirmaer tilbyder opbevaring, dog med hver deres forskellige fokuspunkter og prioriteringer. På dette grundlag er det alt andet lige en god ide at finde frem til de virksomheder som tilbyder opbevaring, og som stemmer overens med ens behov og ønsker. På den måde kan man være sikker på, at ens ejendele står opbevaret et trygt og sikkert sted.

    Ydermere er der virksomheder som tilbyder forskellige tillægsydelser ved opbevaring. Her kan ydelser som opvarmning, alarm/videoovervågning, lav fugtighed og salg af flyttekasser/papir til nedpakning gøre sig gældende. Man kan derudover også tegne forsikringer til ens opbevaring, hvis det skulle være aktuelt.

    Find det rette flyttefirma

    Når du har fået fastlagt dit behov ved flytningen, skal du til at undersøge de forskellige muligheder der er af flyttevirksomheder. Der er et utal af virksomheder at vælge imellem, og derfor kan denne proces være meget tidskrævende og stressende. Derfor er det en god ide at tage sin tid, og holde et overblik så man ikke går kold i denne søgningsfase. Man kan med fordel gøre brug af forskellige metoder, som gør denne proces mere overkommelig.

    Man kan her sætte de forskellige virksomheder op mod hinanden, og fravælge dem en fra en indtil man til sidst har et mindre antal virksomheder at vælge imellem. På den måde bliver det mere overskueligt, og det er nemmere at finde netop den virksomhed som opfylder alle ens ønsker og behov ved flytningen.

    For at gøre denne proces nemmere kan man med fordel afgrænse sit område. Det vil altså ikke være aktuelt at finde et firma som befinder sig i hovedstadsområdet, hvis du fx skal flytte fra Bagsværd til Holte. Her kan du bruge mere lokale flyttevirksomheder, som kender området bedre, så du på den måde kan føle dig mere sikker. 

    Hvis du befinder dig nord fra København eller i den omegn, kan du med fordel gøre brug af et flyttefirma som også befinder sig i dette område. De vil kunne hjælpe dig med en masse ting, herunder også opbevaring tæt på din nye bolig.

    Føl dig 100% tryg hos vores samarbejdspartnere

    Vælger du en af vores samarbejdspartnere kan du føle dig 100% tryg. Alle håndværkere vi samarbejder med, har mange års erfaring med at bygge redskabskurer, og udfører en løsning som passer til dig. Du kan derfor være sikker på at du får en kvalitet og service der er i top, men hvor prisen stadig bliver på et niveau, der er til at betale. Skulle der alligevel imod forventning opstå fejl eller mangler, er alle vores samarbejdspartnere medlem af byg garanti. Dette betyder, at du som kunde sikrer dig imod fejl og mangler på op til 150.000, i op til 3 år efter opgaven er udført på synlige skader, og 10 år ved ikke synlige skader. Du kan derfor være i trygge hænder, når du vælger en af vores samarbejdspartnere.

    Medlem af byg garanti

    Alle vores håndværkere er medlem af byg garanti ordningen, hvilket er en ekstra sikkerhed for dig som kunde.

    Mange års erfaring

    Alle vores samarbejdspartnere har mange års erfaring i branchen, og benytter altid den nyeste viden.

    Bliver kvalitetstjekket

    Vi fører løbende kvalitetstjek på vores håndværkere, så de lever op til de krav vi sætter.

    Udfyld formularen og få et gratis tilbud på kun 24 timer

    Udfylder du formularen i dag, vil en af vores samarbejdspartnere kontakte dig med et 100% uforpligtende tilbud. 9 ud af 10 kunder får tilbuddet inden for 24 timer, men er der tale om en større eller vanskeligere opgave kan der gå længere tid. Dette skyldes bl.a. at prisen du får i tilbuddet gerne burde afspejle den pris du ender med at betale.


      Læs også vores andre blogindlæg

      Når du har hus er det uundgåeligt at slippe for vedligeholdelse. Vi har samlet de vigtigste tips til vedligeholdelse af dit hjem.

      Vi har samlet en masse information til dig der overvejer at bygge ny garage. Bliv klogere på hvad du skal være opmærksom på.
      Forenkel din hverdag med et smart home. Hør om alle fordelene ved at få integreret et smart home i dit hjem.

      Indhent et tilbud